Accept the change, cause we're all insane



Ett kort och något smörigt erkännande bara.
Är inte hundra på hur det gick till, men jag har nog tammetusan världens bästa vänner utan att överdriva. Eller inte nog, jag har.
Det slog mig som en tegelsten på lilltån (skojar inte, har faktiskt hänt, mindre skönt - föll handlöst ner i Toves då ofärdiga pool) när jag vaknade upp klockan 04.07 på grund av att jag kammade hem 0% luft (nej, det var ingen som mosade ner en kudde i halsen på mig. förkyld bara. brutalt förkyld).
Men vilka stjärnor jag har turen att ha som vänner.
På riktigt alltså, vilka människor. Nya som gamla. Ni är bara bäst!

För att avsluta något som löper stor risk att bli en riktig snyftare sticker jag in som avslut att 2010 (och 2011, 2012...2046) kommer bli otroligt bra.
Eller snarare legen...wait for it...dary.

Suit up you guys!

Kommentarer
Postat av: fanny

nu är jag hemma igen gumman. måste ses snarast. pussssss <3

2010-03-29 @ 12:19:54
URL: http://fannuut.blogg.se/
Postat av: jessica

åh, härligt! hoppas att du haft en toppenresa :) jaa, vi måste verkligen ses snart, har saknat dig. pussssar <3

2010-03-29 @ 17:15:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0