Slutet gott, allting gott

2009 har haft allt, både på gott och ont!

Motgångar och lycka, underbara vänner som alltid stått kvar och underbara nya.

Världens finaste fotbollslag.

Resor, upplevelser, drömmar och önskningar.



En och sissodär 326781 filmkvällar har mysts, fester körts, och livet har lekt.

Ny musik har upptäckts, en och annan rensats bort, men många gamla godingar har ändå stannat med flaggan i topp.

Sorg har funnits där.
Mormor och Sigrid, sitter nu på små, lätta moln.
Ni finns nära i mig, bultande i hjärtat varje dag. Tack för den fina tiden vi fick tillsammans.



Jag ångrar ingenting och lever lycklig i nu:et. Tack alla ni som gör mitt liv färgglatt,
ni som är det lilla extra!

Nu återstår bara att se vad 2010 har att erbjuda.
Så, vi ses på andra sidan, nästa blad.


Something you love and understand



Forget your lust for the rich man's gold,
all that you need now is in your soul.
And you can do this if you try,
all that I want for you my son,
is to be satisfied.

Fellas will be fellas till the end of time.

Vad ska man säga? Ni är för bra helt enkelt.

Blev en urmysig grillkväll utan grill med Rasmus, Cornelia, Oscar, Henrik och Anton - filmmaraton (Over the hedge, Hot Rod och Grinchen) idol, eld, wrestling och glada miner.



Puss på ER

Unchained melody

Min bästa vän, vapendragare och andra halva! Blodsband har i vissa fall ingen som helst betydelse.



Älskade syster.

You move me










När jag ändå känner mig sådär allmänt kärleksfull och nyss hittade de här mysiga bilderna, kan jag ju kasta in att mina vänner är de bästa..nu ska vi se...i hela världen!

Glitter in the air

Sitter i chattrummet och blir förhörd på naturkunskap av Rasmus, Anton är helt inne i ett spel och Ramin har ett enormt sug efter lov..och han är inte ensam! :)

Efter skolan blir det hem till Oscar, och imorgon kväll blir det film & myskväll här med Cornelia, Anton, Rasmus, Henrik, Oscar och Olle, ska bli riktigt kul!
På söndag blir det jobb mellan 9 -18, och efter det pepparkaksbak och Luciatåg.



Och så lite snö på det?

Livet är människans bästa tid

mycket plugg att göra, lite tid att göra det på. då vägs det helt klart upp av underbara vänner!



kolla in klassbloggen http://nsspib.blogg.se/, bästa pärlorna!

Live and let die

Lång skoldag. Fika. Fika i mängder för att hålla igång. Mina vrålbra björnbröder har fått autograf av Filip och Fredrik och är lite åt det väldigt stolta hållet.
Sh & Franska kvar, sen blir det en mysfika (igen) med Cornelia och efter det hem och halsa glögg och plugga Nk.



Är det bara jag som känner att man går upp mitt i natten och går hem mitt i natten? Jag menar, när såg man senast lite dagsljus? Vintern knäcker mig samtidigt som den är urmysig.

Ska fortsätta med att skriva om mörkertal nu, woohoo, men imorgon och på fredag väntar iallafall två saftiga sovmorgonar och lilljul hemma hos Rasmus med bästa ligan.

Och som ett litet tillägg från ingenstans är NSSP1b förbannat bra. Kärlek på er!


Pusskalas ♥

Ny blogg!

Kände att det var dags att skaffa en blogg, skriva av mig allt som rullar runt i skallen, uppmana mig själv att uppdatera livet med fler bilder och eviga minnen.

Går iallafall på DeGeergymmnasiet i Norrköping och läser NS musik, kombinerad samhäll och natur med musik i tvåan. Kommer snart att välja inriktning och gå samhäll med kulturinriktning.

Love, you got a feeling that you cannot hide  You got a feeling that you can’t decide, what’s right

Har i alla fall blivit en riktigt bra start här, folket är underbart!

Nu börjar globalen, bloggar mer senare och slänger kanske in lite musikklipp och fler bilder.

Puss!  

RSS 2.0