She's just a bird from South London.



"What? Them? Sure, I'll do that.”

“A lot of people basically are obsessed with the missus and I don't know really ... she's just a bird from South London.”

“Even life without drugs has gotta be better than this malarkey.”

Som katakomber


Har bara en dag kvar på sommarjobbet, sen börjar semestern...och skolan strax därefter. Känner att det är helt rätt läge att skämma bort mig själv. De här godbitarna har jag minsann väntat på länge!
Dock har det varit härligt att jobba i år, och folket där är suveränt.
Men nu är det dags för lite annat. Festivaler, fester, tälttripper, bad m.m.
 I massor.

De fick mig glödhet och frusen


Heroes of the unfinished symphony

Livet är ett barnkalas. Underbara sommar. Efter Munken och en jobbvecka står filmkväll med bror min, Elin och Kim närmast, sedan utomhusbio med ett gäng godingar på måndag samt festivalplaner för fullt.


Puss!


You shiny people



Har haft en superb helg. Tack för att ni är så jävla bra. Nu blir det att slänga ner det viktigaste i väskan och dra iväg och tälta med mina awesomekicking musketörer!

Munk i parken




Timo, Maggio, Moneybrother, Linnros, Little Marbles, Bruket mfl.
Känns som laddat för en lyckad kväll!

Vi som skrattade nyss




And all that I can see, is just a yellow lemon tree



Min kära låt. Väcker minnen som alltid.


But you and I we've been through that. And this is not our fate.




Skisser för sommaren



Mys och pys. Blir att röja upp lite här, sen ta en lång promenad med Tricks. Ikväll blir det bio med tre jeffla superhjältar. Underbara sommar.


Well I´m crazy, but I am sane. I´m guilty, but not to blame.



Me love you long time.

Men jag lever på impuls nu via fjärrkontroll



Han läppjar på sitt glas och Ramlösa blir vin
Han berättar om sina vapen, sin tid i Saint Tropez
Om att ge sig själv en chans, om sin nya Z3
I en värld av idioter står han först i kön
Han berättar framför kameran om hur han bytte kön
Eller något helt annat som också är privat


Won't you call my private number? We can go away for the summer.



We can drive around with the top down
Stereo turned up loud with a fat sound
Cause I'm yours to keep if you want to


RSS 2.0