There's no turning back from who we are

Jag säger bara underbara helg. Den här veckan har varit pure förvirrning och massivt overload. Men sova, klaga och vagga i fosterställning (right Dalal?) får man göra i graven.
Så därför gör jag som jag brukar och vänder på steken. Ler åt förvirrningen.
Det blir helt enkelt bra mycket lättare då.



Fredagen avslutades med fika på Nybryggt med Cornelia, Rasmus, Emilia och Stina, och sedan stan efter skolan med Rasmus, Hk, Linh och Sofie.

Sedan blev det en välbehövlig myskväll här hemma med den där gosiga familjen och en ovälkommen förkylning.



Idag har jag skrubbat rent hörn i huset som jag inte visste att vi hade, inför visningen imorgon.
Snart bär det av till dop av ett litet kusinbarn, och ikväll är det tjejkväll i Ektorp för och hos det bästa afrot där. Har hört av en säker källa att bruden har fallit dit och blivit 17. Så kan det gå.

Nahej, nu ska jag måla naglarna svarta och sen mystisk ut.

Ha en överbra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0