It's up in my heart when it skips a beat




En bra start på veckan.
Jag missade inte bussen. Jag halkade inte på isen och dök ner i snön. 
Istället mådde jag bra utav att träffa alla igen, bolla tankar och skratta.

Fick också äntligen tag på jeansen jag sök jorden runt (eller ja, norrköping då. illa att kalla det världen. ska bättra mig ) och en blåspräcklig tröja som jag just nu är i full färd med att sy om, göra till min egen.
Imorgon är det friluftsdag 10 - 14.30 och på onsdag Sex och Samlevnadsdag 10 - 13.
På torsdag är det dock Ekonomi -, Ma - och Idrotts-prov, men det ska vi inte tänka på nu.

Nu ska jag slänga ihop en smarrig kycklinggryta och ta myset med familjen.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0