I'd like to make myself believe...

...that planet Earth turns slowly

It's hard to say that I'd rather stay
Awake when I'm asleep
'Cause everything is never as it seems

(Lyssna och njut!)


Ska fatta mig kort eftersom jag har en mage som skriker "mat kvinna, MAT!" och en rum som vrålar "se mig, hör mig, dammsuga mig, dammsuga MIIIG! "

Lov är underbart. Något säger mig att jag inte är ensam om att tycka det.
Kan passa på att kasta in att min familj är tre ninjor som jag inte kan få nog av, mina vänner en mastodont diamantgruva och snön inte är så tokig trots allt.





Förrgår och igår var t.ex. härliga dagar. Började med att en älsklings kusin och moster tog svängen förbi och fikade med mamma och mig. Efter ditten och datten åkte jag till Kungstorp där ytterligare två guldklimpar befann sig.
På kvällen blev det träning för hela slanten och sedan myspys och filmkväll i Kungstorp.
Igår återfick Cornelia och jag barnasinnet (egentligen finns det där hela tiden, men det låter bättre att säga att det bara kom emot oss) och gav oss ut i snön med skidor och spark i högsta hugg. Vi fann snart världens mest ultimata snöhög.
Den var, mina damer och herrar, ENORM.
Så det fanns inte så mycket mer att göra än att bestiga snöberget och därefter, handlöst, kasta sig utför det igen och plumsa ner (väldigt ograciöst) i den lårhöga snön. Efter några wrestlingtimmar och dylikt i snön, åkte vi hem igen för att snart sätta i oss minisemlor som G-B & Göran gjort. Mumma!

Och där ser ni mig fatta mig kort. Bra jobbat.



Men imorgon blir det, vad jag vet, tjejkväll i stan med de bästa.
Resten tar jag som det kommer.

Pusskalas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0