It takes one to know one


Lite fredag.

- Rasmus födelsedag. Grattis igen my awesome kicking friend!
- Dalal yrade med mig ut till Söderköping ("Vad händer? Jag ser bara träd, JAG SER BARA TRÄD! Nämen titta, Willys!"). Blev alldeles varm och stolt över hur bra det trots allt gick. That's my fro!
- Tillbaks in till stan och svull med ett gäng godingar i Ektorp som avslutning.




Present time.

- Städa och kånka. Allt är äntligen klart i Stensätter. Puh.
- Funderar på att ringa Kexet, kolla hur långt de kommit med sin flytt och ta en skön promenix.
Men får tyvärr lägga kvällens party-planer på hyllan och istället ta igen en mängd sömn. Aningen blekt, men välbehövt.

Kommentarer
Postat av: fannny

synd att inte kunde komma gumman ;/ , men som sagt kommer fler tillfällen :)<3

2010-04-25 @ 19:59:54
URL: http://fannuut.blogg.se/
Postat av: bakfull

hejsan, om du är en musikälskare så ska du verkligen läsa detta meddelande, annars så struntar du i det!, vi har ett band jag och min syster och våra låtar ligger ute på myspace, och vi skulle gärna vilja att du lyssnar på våran senaste " Du kan inte få mig att stå " och gärna kommentera vad du tycker i våran blogg!



ps. i senaste inlägget på bloggen kan du rösta vilken låt du gillade bäst så lyssna gärna på flera av dom och rösta i bloggen!



http://Myspace.com/bakfull



Kram!

2010-04-25 @ 20:22:54
URL: http://baakfull.blogg.se/
Postat av: Katia

Hej, hoppas du har haft en fantastisk helg:)))

Kram:)))

2010-04-25 @ 20:35:21
URL: http://newstar.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv Fanny: mm, lite dålig timing där :/ precis, kommer fler tillfällen! :) hoppas ni hade en riktigt härlig kväll :D <3

2010-04-25 @ 21:15:33
Postat av: Anonym

sv bakfull: bra jobbat! lyssnar och gillar. ska slänga in ett par kommentarer och rösta :D kram!

2010-04-25 @ 21:16:48
Postat av: Anonym

sv katia: hej! har haft en riktigt skön helg faktiskt :) hoppas din också varit bra!

Kram

2010-04-25 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0