Glory days

Sweet seventeen. Eftersom vi har flyttat och internet har legat i ide så ligger jag något efter i allt. Därav slänger jag in lite bilder på helt fel dagar om förvirrar omgivningen.
Blev en riktigt fin födelsedag i alla fall, trots vissa flyttkartonger som stod och lurade. Först kom tjocka släkten dagen före och myste till det. Ni är ju bara bäst!
Sedan, på den riktiga dagen, kom ett finurligt litet Kex hit och rövade bort mig. Intet ont anade fördes jag mot...underbara Linköping! Jag vet inte vad det är, men jag älskar den staden (kaaaanske aningen för att Johnossi kommer dit snart). Det bjöds på en toppendag och jag blev ordentligt bortskämd av den där allra bästa vännen. Tack för allt! Vi två, Nangiala, Katla i koppel och en gungstol. Hjärtan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0