All the martyrs with better ways, To stop the world decaying



Sitter i en datasal på högsta våningen i en byggnad som uppfördes 1868. Om jag faller genom golvet så kommer jag troligtvis bara hamna i något hemligt valv, så det är lugnt. Att dra paralleller mellan Hogwarts och De Geer är barnsligt enkelt. Med lite efterforskning och enkel matematik kan man förstå att skolans grundare hade skapligt mycket fritid.

Försöker för tillfället plugga med nio 17-åriga killar runt mig som kör MineCraft med samtligas röster inställda på härligt högljudd och som för länge sedan är förlorade in i spelet. Men vad gör det, när de är så övermänskligt bra. Måste säga att man har tur. Livet är fint för att andra människor målar det vackert. Man skulle nog kunna säga att om man skulle sammanställa hur alla mina vänner är, så skulle man nog inte komma fram till något exakt.
De har allt; är galna, glada och stundtals retstickor. Men ständigt så otroligt uppskattade och med hjärtan av guld.

Just för att ni finns. Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0